Pengikut YangDiapaksaUntukMengikut

Rabu, 14 Disember 2011

Aku , jamban, dulu-dulu , ular tedung , budak kampung

Assalamualaikum.Guwa da lama x hapdate sbb anak perempuan Mr.Lim (pengurus syarikat Rasa Sayang Holding) asyik ajak guwa pegi dangdut je.Kalau guwa x layan nanti, guwa takut projek guwa dgn bapak dia (Mr.Lim) iaitu pembinaan taman perumahan terbatal.  Malam pun guwa beezee bhai, gila-gila punya beezi, tahap gaban punya busy (sekadar hiperbola).Mana taknya, banyak gila awek yg tgur guwa kat pesbuk.Ok, tu guwa tipu.

Entri kali ni guwa nk kasi cerita pasal jamban pulak..Jamban yg guwa maksudkan ialah jamban yg berasingan dengan  rumah.Guwa tertanya-tanya jugak dulu, apasal la jamban ni tak letak dlm rumah je mcm jamban jamban skrang.Hari ni baru guwa tau sbb apa? Sbb dulu2 punya jamban x da flush macm jamban sekarang.Cuba bayangkan buadnya Pak Manap yg baru balik dri kedai kopi pekena pulak dengan Gulai Lemak Sambai Petai campur pulak dengan Telur Masin berlepas hajat kat jamban uh.Maunya anak bini Pak Manap lari dari rumah tinggalkan rumah uh.Jadi,  Sebab uh la jamban uh berasingan dengan rumah.






Jamban-jamban ni hot time zaman awal merdeka dulu, skrang kalau ada pun, mahal siot harga dia sbb dah jadi barang klasik. Budak budak dulu kalau pegi jamban uh waktu mlm , sikit pun  tak goyang bhai.Tapi budak2 sekarang x brani macam budak budak zaman dulu.Bajet guwa ni budak zaman dulu je.Budak budak zaman dulu berani tahap haram arr guwa cakap.Kalau diorang pegi jamban uh malam-malam  nak berak,tetiba pulak muncul ular tedung kat dlam lubang jamban uh, selamba kerek diorang je cabut getah paip lpas uh ditibainya ular uh sampai mati....


# Walaupun tandas rupa gini x diminati ramai orang, tapi ada juga yg meminatinya krana majoriti  tandas mcm ni ,  banyak lubang ..So, kalau setakat nk skodeng uh, kacang Mat Lode je bhai.....

******************************************



Sejak bila ada jamban rupa canggini , guwa pun tak tau.Sapa ada tolong komen sikit kat bawah ni.Guwa nk kasi lu punya pipi rasa kelazatan tapak tangan guwa sikit..

2 ulasan:

  1. amboiiii kemain lgi design mangkuk tandas tuu.tema akuarium ye. hha XD

    BalasPadam