Pengikut YangDiapaksaUntukMengikut

Khamis, 22 Disember 2011

Lima malam malang !

Kali ni punya cerita akuh nak cerita pasal lima mlm berturut - turut yang memalangkan !

24 - Oktober - 2011: 
Mlm yg sejuk lagi dingin.Bosan tahap gaban.Aku pon terpikir nk ngorat sorang awek ni.
Cepat2 akuh capai anset dan taip "ASsalamualaikum".Lima minit kemudian , "tetet tetet" bunyi anset mnujukan satu mesej masuk.Msj uh dari awek yg akuh msej tdi.Tak Sabar akuh nk bukak.Bila akuh bukak, alangkah kecewanya . Ada ke patut dia balas "Woi, kau x tau ke hukum lelaki bagi salam kat perempuan.Hukumnya haram kau tau x!". Hampeh!dia kenakan akuh.."takpa takpa" aku bermonolog.

25 - Oktober - 2011 :
Aku anta lagi mesej kat perempuan sama .Tapi ayat ni lain sikit .Ni ayat dia "Hmmm...." .Dua tga minit lpas uh, alangkah kecewanya akuh buat kali ke dua.Ada ke patut popuan uh pegi balas "apa hmmmm hmmmm?tak reti nak mula text org ka?"   . "Hampeh punya perempuan!akuh bagi salam salah,aku taip mcm uh pon tu salah" akuh bermonolog lagi..

26 - oktober - 2011 :
Akuh masih lagi x mengalah.Aku hatar lagi kat perempuan yg sama .Ayat kali ringkas sikit "HAI!!!".Dua tga detik lpas uh, akuh rasa seperti ada sesuatu yg meraba raba peha akuh, rupa2ya hanset akuh vibrate kat dlm poket ptanda ada msej baru msuk.Lantas akuh tkan butang read.Alangkah kecewanya akuh buad kali ke tiga.Ada ke patut dia gelakkan akuh "HAHAHA!!!! lawakNYA". "Ape punya perempuan da!akuh hantar hai pun masalah.Harun!!!" benggang punya pasal, akuh bermonolog lagi.

27 - oktober- 2011:
Akuh masih lagi x mengalah.Malm ni akuh try hantar lain pulak kat dia..Akuh antr smiley pulak " :) ". lebey kurang 13 saat lpas uh , dia pun balas ..AKuh pon tekan la butang read dengan harapan dia balas " <3 " kat akuh. TAPI, alangkah kecewanya akuh buad kali keempat , kejam sekali dia.Dia peginya balas kat akuh " :(  ". Dalam hati akuh kata "WADAFAK girl".

28 - oktober - 2011 :
hari ni hari last akuh hantar msg kat dia.Kalau dia stiill bagi respond macam tahi.Akuh janji x kan teruskan lagi.aku pun capai handset akuh dan terus taip   "       "(msg kosong).5 lima minit akuh tgu utk dia balas ,aku pkir dia da malas layan akuh, tapi akhirnya dia balas jugak..Tapi apa yg dia balas kali ni mmg bikin guwa panas punya !.Ada ke patut dia balas "woi!giler ke anta msg kosong kat org". "Harun pnya perempuan!jual mahal !!! ,kalau akuh ni bomoh, da lama da akuh santau kau" aku bermonolog lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan