Pengikut YangDiapaksaUntukMengikut

Ahad, 5 Jun 2011

Facebook Dlm Kehidupanku

aku sign up facebook time umor akuh djah enam.dlm masa 3 bulan frens akuh bru je 40 org...ble tgk fbook member2 yg frens diorg 100 lebih je baru.aku dah kagum gila dah...lpas je aku msk skolah mnegah(SMKA),frens akuh da cecah 300 org...aku teringin nak tengok fbook akuh frens lebih dri seribu....dlm hati akuh kate "ape nak  buat ni bagi frens akuh lebih seribu..?"ha!!!!!!!!!TOINK!!!!!
aku dpt ilham supaya buat stu group ,pndpat akuh kate kalu akuh buat stuh group yg mudah utk dikenali,tentu diorg akan cri spe yg create group tuh...aku pon buat..skunk ni group tuh da 350 da yg join,fbook frens akuh pon mkin up la!!!!bila msuk bulan tga ,aku pnda skolah(mrsmps),akuh banyak add penuntut penuntut ilmu kat situ...TAPI x sume ye!!!yg lain tuh akuh rase diorg yg add akuh..(heehee)....frens akuh time tuh da 900 lebih...
SAMPAI STUH ari tuh ,akuh x prasan yg frens akuh da cecah seribu...lidah akuh berkata :BAPAK ARR!!!!...

dan kini akuh da form 2,aku tgok ade juga form 1 yg add akuh....
dan kini fbook bnyak buang msa akuh,akuh x tau sbb ape akuh log in fbook ni stiap ari...pntg sgat ke???
dan kini fbook makin lama makin bohsan..*tpi lyn jugaakkk....
dan kini fbook akuh setiap ari ade je kluar befday fbook frens akuh...msti lbey dri sorang.
dan kini fbook jadi kegilaan budak2 malaysia...


*ini blog akuh!!!lntak akuh arr tulis ape!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan