Pengikut YangDiapaksaUntukMengikut

Selasa, 14 Jun 2011

Cuma keluarkan air liur basi, untung dah masuk

OK.Sekarang akuh nak cerita macam mana untung masuk poket akuh walaupun akuh time tu tengah tidur.Hahaha.(Mesti ramai yang pelik.Ai?budak kecil pon boleh dapat untung sambil tidur ke?)Asrama akuh boleh bawa maggi.Menurut kajian akuh, maggi merupakan aset peting dalam kehidupan pelajar cemerlang.Kalau x percaya?cuba tanya semua pelajar cemerlang?adakah diaorang makan maggi.Majoritinya kata "yes".Kalau nak cari orang yang paling dekat,tanya je akuh.Akukan excellet student.Dekat asrama akuh ni ade water heater.Benda alah tulah yang membolehkan bebudak asrama akuh makan maggi.Tapi,ada dua tiga minggu ni benda alahtuh rosak sebab wire dia kena gigit dengan member akuh.Akuh tau ade juga antara korang lambat pick-up skit,ni ha aku tunjukkan bentuk water heater tuh:


Nak dijadikan cerita, aku ade satu pemanas air elektrik.Dekat bangunan tuh cuma ada tiga saja cerik elektrik.Tuan punya yang paling muda sekali akulah sebab akuh form two time tuh.Form one tidak ada pun yang bawa.Time akuh sedang melepaskan hajat akuh sambil buat muka The Rock, akuh dapat satu ilham yang mana akuh boleh buat service.Siapa junior yang pinjam cerik elektrik akuh,dia kena bagi milo fuze kat akuh sebat.Lepas tuh,terus akuh wawarkan cerita ini dekat bebudak form one.





 Di suatu hari,aku laayan tidur akuh dari pagi hingga ke petang bersama mimpi yang begitu ngilu sekali.Maklumlah hari tuh hari Ahad.Hari paling best bagi akuh.Bila aja akuh bangkit dari tidor alangkah terkejutnya akuh bahawa disebelah kepalakuh terdapat bertimbun milo fuze.Rupanya-rupanya time akuh tidur tuh,ramai bebudak yg pinjam cerik elektrik akuh.Aku berkata.

"Bapak style guwa nih....Guwa cuma buat air liur basi je , Milo datang kat gua...HAHAHA!!!"

Sejak hari tuh,akuh buat service ni ampai arr water heater milik maktab aku kemabali pulih....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan