Pengikut YangDiapaksaUntukMengikut

Sabtu, 18 Jun 2011

Malam apa yg paling bosan online fesbuk

Dalam banyak-banyak malam aku dok online fesbuk.Ada satu malam aku paling bosan.Nak tau malam apa?
Sabtuh malam ahad.Nak tau sebab apa?sebab hari Ahad tuh kebanyakkan budak asrama balik ostel.Nak tau sebab apa akuh bosan?sebab malam tuh kebanyakkan post yg diorang post semuanya luahan hati kata tak nak balik asrama arr tak nak balik penjara arr tak nak balik juvana arr.Dah arr ayat luahan hati diorang tuh sumuanya  macm apa ja.

BAgi akuh arr,kalau diorang nak balik, balik arr.Kalau tak nak,x yah arr balik.Tengok macam akuh sekarang ni, aku budak asrama aku tak nak balik jadi akuh x balik arr(tuh pasal akuh boleh berblogging setiap hari)..Aku tau mesti ada yang tak suka akan apa yang aku taip ni dan mesti akan kata

"fesbuk akuh,lantok aku le nak post apa"

Aku senang ja.Aku pun boleh kata

"blog akuh,lantok akuh le nk taip apa"

Hahaha.Kan senang..  Piece!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan