Pengikut YangDiapaksaUntukMengikut

Sabtu, 18 Jun 2011

Sebab apa aku tak suka kongsi makanan mahupun minuman.

Tangan akuh teketak-ketak balas komen cik awek-cik awek kat fesbuk.Ni semua gara-gara belum makan lagi.Mcm mana nak makan,ramai sangat cik awek yg nak sembang ngan akuh kat fesbuk(heheeeheebohong belaka).Sembang pasal makan teringin pulak akuh cerita pasal makan-makan,alang-alang teringin jugak akuh nk cerita pasal minuman-minuman.Senang cerita aku nak cerita pasal makan minum.

Aku salah satu benda yang akuh tak suka ialah kongsi-kongsi air,makanan,sudu,straw dengan kawan. Akuh pon tak tau la sebab apa.Ini semua gara-gara air liur.Sapa-sapa yang sma macam akuh yang ak tak suka kongsi-kongsi makanan ngan minuman ngan sudu ngan straw ni. Aku  rasa korang sama jenis darah ngan akuh.Aku tak suka kongsi bukan sebab akuh kedekut ok ! ! ! tengok ada tiga tanda seru,akuh series ni.

Salah satu faktor kenapa aku tak suka adalah, dalam kepala akuh dah set kalau kongsi je,mulut akuh akan jadi bau busuk.haha.Nak tau sebab apa?sebab dalam kepala akuh dah mmg set kalau lidah akuh kena bekas air liur orang lain nanti mulut akuh akan jadi berbau.Tu pasal kalau member akuh makan burger tak abis,dia nak bagi kat. aku aku cuma cakap 

"aku x suka makan burger"

malas cakap cerita sebenar, nanti diorang pikir aku ni pikir diorang tuh jijik.So,kalau korang makan benda-benda lazat macm mana pun,korang x perlu la cuak nak makan depan akuh.Akuh takkan mintak punya..!

*****

Sekarang ini akuh nk kongsi cerita macm mana kalau ade org nak sikit apa makanan mahupun minuman yang akuh tgah layan(maggi,air mineral,air kotak milo).

Kalau la org yg mintak akuh tuh memang kaki pau !!!cara nk mengelaknya senang je.Kalau makanan tuh berkuah,akuh amik je jari aku masuk kat dalam kuah tuh.Bagi selera diorang ilang sebab tengok jari akuh masukk dalam kuah makanan..haha!!!don't play-play.

Kalau orang yang mintak tuh kawan akuh tapi bukan jenis kaki pau.Aku bagi dia time dah tinngal sikit.Lepas tuh dia amil la semua.Akuh x kesah..

Kalau orng yg mintak tuh merupakan orang yang aku kena hormat.Aku tak kesah sama ada kuantiti makan tuh masih banyak mahupun sikit.Aku rela bagi je daripada akuh kongsi ngan dia..


Aku ingat lagi sapa entah.Dia pun mcm akuh jugak, tak suka kongsi-kongsi ni.Dia lagi gila! pegi ludahnya air liur dia kat dalam makanan tuh kasi org tak sanggup nk rasa.Tapi kawan dia tuh lagi gila rupanya.Sanggup dia ambil dan rasa makanan tuh.

Dah tuh ja..Akuh nak pegi makan jap.Jari aku dah macm ken pakinson.


*betul ke akuh eja pakinson?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan